tisdag 3 juni 2014

En syndig början på sommarsemestern!


Wicked Wine kör hårt på Sorbon! Den årliga Amerika-satsningen vid Brommaplans bästa pub, den har ju startat och den 16 juni så blir det stort Sierra Nevada-party.
Jag har bokat bord och tänker fira min första semesterdag med en Bigfoot-vertikalare 2011-12-13-14 - på fat! Till detta utlovas särskilt anpassade välsmakande ostar!

Ni har väl inte missat att Bigfoot 2014 släpptes på bolaget i måndags (2/6) - jag valde att köpa avsevärt färre antal flaskor i år - "bara" 12 stycken än så länge (inte otänkbart att jag köper fler senare). Anledningen till att jag i år köpt färre än vanligt är inte att jag tappat intresset för Storfot, utan mer att den ökat i pris med 10 kronor/flaska - och att ekonomin är rätt sparsam denna månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar