onsdag 5 mars 2014

Fint besök på BrewDog Bar på måndag.

På måndag (10/3-2014) så ordnas en provsmakarkväll med 5 stycken öl och tilltugg på BrewDog Bar Stockholm. Ett av mina favoritbryggerier - Thornbridge Brewery kommer representeras av 3 stycken bryggare plus ytterligare 9 stycken öl i baren - en välvillig och välsmakande take-over!

Sånt vill givetvis inte jag missa så jag har bokat in mig på en plats (260 kronor).

Det kan finnas platser kvar, prova att boka här (klicka på Beer School-alternativet).


4 kommentarer:

  1. Det är synd man inte bor i Sthlm, får bli en resa dit i sommar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finöl-krogar poppar ju upp rätt tätt i sydsverige - så risken finns nog att det dyker upp likvärdiga besökare i din närhet innan sommaren! Men du är välkommen till Sthlm, i sommar så finns ju även Mikkeller representerat här uppe - då slipper du ju lämna landet..... ;)

      Radera
  2. Kanske i Göteborg men Malmö är lite fattigt :( Jag lämnar gärna landet för att kunna fylla min growler :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hamnmästaren är ju fortfarande rätt ny. Wicked Wine körde ju ett Sierra Nevada-event på BA-Gustav för ett tag sedan, vet inte om någon från bryggeriet medverkade dock...... Även om inte Brekeriet Bar (inte Malmö iofs) kör året runt (eller gör dom det) - så är de ju rätt formstarka när de väl gör det! Sen är det ju nästan promenadavstånd till KPH..... ;)

      Radera