tisdag 22 oktober 2013

Blandade foton - de 4 - Tema; USA

.......a bit like making love in a Canoe? Effing close to Water! 
Det stämmer väl fortfarande överens med storsäljarna (Macro-Beer) i USA, men Craftbeer smakar inte lika mycket vatten (även om de säkerligen innehåller lika mycket av den varan).
En ohämmad fotografisk "hyllning" av några av alla godingar som kommer från "Over There!".

Jag gillar ju Blues (musikstilen alltså), bryggeriet Oskar Blues i Colorado har några riktigt goda öl också!




Dale's Pale Ale, den är väldigt PÅ, tycker jag!
IPA i Lagunitas eget "Glasburks-glas"

Samuel Adams är en förgrundsfigur inom den amerikanska Craftbeer-kulturen, de gör en riktigt god lager - som under rätt förutsättningar kan bli rätt snygg! Men smakmässigt så föredrar jag ändå deras mörkare öl.


En av mina första "promenadbilder"

Sköna spegelbilder, från F4-paketet fr Samuel Adams

Kommer att köra ett tema till i del 5, också det med viss koppling till USA.
Du har väl inte missat mina foton från SBWF2013!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar