måndag 23 september 2013

SBWF2013 - del 4h - Mina utställare



Tillsammans med Oliver Twist så har Brewers Association med sig en hyfsad samling amerikanare, många spännande bryggerier med flera intressanta öl - majoriteten har jag inte testat.

Deschutes Brewery
Fresh Squeezed IPA och Class of '88 Imperial Smoked Porter

Dogfish Head Craft Brewery
90 Minute IPA och India Brown Ale

Firestone Walker Brewing Co
Double Jack - Balder döpte sin förstfödde efter denna öl, det kan ju bara vara ett gott tecken - eller?

Founders Brewing Co
Finns ju också hos Wicked Wine, men.....

Oskar Blues Brewing Co
Mama's Little Yella Pils
Old Chub Scotch Ale

Rogue Ales Brewery
Beard Beer - jag har ju rakat mig nu, men jag får väl ändå dricka skägg-öl....

Ska Brewing Co
Steel Toe Stout - en av mina favoriter förra året, har bara druckit den en gång sedan dess, längtar!
Nefarious Ten Pin - låter intressant

Stone Brewing Co
Enjoy By IPA
Jag hade gärna sett några fler "okända" öl från Stone.

Uinta Brewing Co
Hop Notch IPA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar