onsdag 7 mars 2012

En månad senare!

Idag är det en månad sedan jag skrev mitt första inlägg i min egna blogg. 21 inlägg (detta är #22) och nästan tusen (1000 - eller 938 just nu) stycken sidvisningar har det blivit och fler ska det bli. Efter gårdagens traumatiska sportupplevelse tar jag mig idag friheten att köra en "Lill-Lördag", tröstar mig med en BBCS - det enda mindre bra med denna gudomliga dryck är det bristfälliga skummet, jag vill ha en ordentlig skumkrona på min stout. Idag testade jag ett annat glas - Samuel Adams Boston Lager - i hopp om att uppnå just detta, tyvärr utan framgång.
Knappt ett halvt finger - det är långt från ultimat. Men inte ens detta faktum kan förstöra den ljuvliga smakupplevelsen jag får från denna i övrigt näst intill perfekta Stout!

På fredag - den 9 mars - blir det After Work i Sigtuna! Brygghuset bjuder in till god dryck och mycket god mat - med lite tur också en rundtur på det intilliggande bryggeriet!
För ytterligare info - besök Sigtuna Brygghus Hemsida .

Väl mött alla ölälskare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar